مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 04:552020-12-07اجتماعي

پیشتازی شهرستان ملکان در احداث مدارس خیرساز


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکان با بیان این که 25 درصد مدارس نوساز مناطق شهرستان، توسط خیران احداث شده است، گفت: همت و همکاری خیران در ساخت و ساز مدارس خیز ساز باعث پیشتازی این شهرستان در کشور شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکان با بیان این که 25 درصد مدارس نوساز مناطق شهرستان، توسط خیران احداث شده است، گفت: همت و همکاری خیران در ساخت و ساز مدارس خیز ساز باعث پیشتازی این شهرستان در کشور شده است.

حمید نیکجو در گفت وگو با ایسنا،با بیان این که طی 53 ماه گذشته، تفاهم نامه ی ساخت 56 مدرسه توسط خیران در شهرستان ملکان منعقد شده است، گفت: شهرستان ملکان در زمینه ی احداث مدرسه ی خیر ساز در کشور پیشتاز بوده و رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

وی افزود: هیچ شهرستانی در کشور وجود ندارد که به اندازه ی شهرستان ملکان در راستای جذب خیران برای ساخت مدرسه تفاهم نامه منعقد کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش و همکاری خیران در ساخت مدارس، گفت: تکریم خیران در جامعه باید از جایگاه ویژه ای برخوردار شود، چراکه خیران به عهد و پیمان خود با خدای متعال عمل می کنند و همواره علاقمند به فراهم کردن زمینه ی مناسب برای آموزش دانش آموزان هستند تا در ساختمانی مستحکم و مقاوم مشغول به تحصیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی شهرستان ملکان در احداث مدارس خیرساز

پیشتازی شهرستان ملکان در احداث مدارس خیرساز