مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 18:002020-12-06سياسي

میانگین دریافتی ایتام ایلام افزایش می یابد


با هدف مشارکت  بسیج کارمندان ایلام در پویش ایران ، تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد استان ایلام و سازمان بسیج کارمندان سپاه امیرالمومنین«ع» امضاء شد.

- ایسنا/ایلام با هدف مشارکت  بسیج کارمندان ایلام در پویش ایران ، تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد استان ایلام و سازمان بسیج کارمندان سپاه امیرالمومنین ع امضاء شد.

‍ قنبر موسی نژاد، مدیرکل امداد استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: به دنبال آغاز پویش ایران مهربان با هدف مشارکت قشر کارمند در سرپرستی از فرزندان یتیم و نیازمند جلسه هماهنگی طرح هر کارمند حامی فرزندان یتیم به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست معاون اول رییس جمهور و حضور ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره)کشور و با شرکت استاندار محترم برگزار و به دستور استاندار محترم به منظور عملیاتی نمودن و پیگیری برنامه ها دبیرخانه طرح در حوزه اجتماعی استانداری تشکیل شد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان ایلام نیز با تعدادی از دستگاهها تفاهم نامه همکاری امضاء کرده و خوشبختانه درصد قابل ملاحظه ای از کارکنان ادارات استان برای مشارکت در طرح اعلام آماده گی کرده اند .

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون درآمد هر یک از ایتام این استان به صورت میانگین کمتر از500 هزار تومان است، تاکید کرد: هدف ما این است با اجرای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین دریافتی ایتام ایلام افزایش می یابد

میانگین دریافتی ایتام ایلام افزایش می یابد