مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-06پزشكي

بنگاه های اقتصادی خراسان رضوی در تأمین داروی کرونا مشارکت می کنند


رییس کمیته اقتصادی، پشتیبانی و جلب مشارکت های مردمی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: ونتیلاتور و داروی مورد نیاز بیماران کرونایی از طریق مشارکت بنگاه های اقتصادی بزرگ استان و از محل هیأت امنا ارزی تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در نشست اعضای کمیته اقتصادی، پشتیبانی و جلب مشارکت های مردمی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: برای رفع مشکل کمبود داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کووید19 در خراسان رضوی، شرکت های دارویی استان متعهد شدند، داروی مورد نیاز را تحویل دانشگاه های علوم پزشکی دهند.

رییس کمیته اقتصادی، پشتیبانی و جلب مشارکت های مردمی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان نیز می توانند کمک های خود را برای درمان بیماران مبتلا به کووید19 به شماره کارت 6037997950143025 یا *8877*88# به نام نذر سلامت واریز کنند.

وی بیان کرد: برای جلب کمک واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران بزرگ خراسان رضوی نیز نشستی با آنان برگزار و موافقت آنان برای کمک به بیماران کرونایی و خرید تجهیزات برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد جلب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های اقتصادی خراسان رضوی در تأمین داروی کرونا مشارکت می کنند

بنگاه های اقتصادی خراسان رضوی در تأمین داروی کرونا مشارکت می کنند