مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 13:552020-12-06سياسي

رونمایی از نخستین وقف هسته ای پس از شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده


نخستین وقف هسته ای پس از شهادت دانشمند هسته ای ایران شهید محسن فخری زاده با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، امام جمعه چمستان، فرماندار شهرستان نور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، نخستین وقف هسته ای پس از شهادت دانشمند هسته ای ایران شهید محسن فخری زاده با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، امام جمعه چمستان، فرماندار شهرستان نور، تعداد محدودی از مسؤولان و مردم در مسجد جامع شهرچمستان از توابع شهرستان نور رونمایی شد.

امام جمعه چمستان در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید فخری زاده و تبریک به واقف خیراندیش، به جنبه های فردی و عمومی وقف اشاره و اظهار کرد: عالم هستی و هر آنچه در آن هست، متعلق به خداوند است و واقف به این باور و درک رسیده که امانت دار است و باید امانت را برگرداند، این نقطه تهذیب نفس است.

حجت الاسلام رحمت الله حاجی زاده افزود: خداوند به مومنان کمک می کند تا مسیر را راحت تر طی کنند، برای این کا راه جهاد را نشان می دهد، اولین قدم جهاد با مال است به روایتی وقف انسان ساز است.

*رونق مجالس عزا کمک به بقای اسلام وی با اشاره به جنبه عمومی وقف، تصریح کرد: ما معتقدیم، قیام امام حسین(ع) ضامن بقای اسلام شد، برپایی مجالس عزای اباعبدالله(ع) نیز ضامن قیام آن حضرت است؛ همین حسین، حسین کردن ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نخستین وقف هسته ای پس از شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده

رونمایی از نخستین وقف هسته ای پس از شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده