مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-06سياسي

درمانگاه اشترینان به زودی تجهیز می شود


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی درمانگاه اشترینان از لحاظ تجهیزات و امکانات به همراه آمبولانس تامین می شود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی درمانگاه اشترینان از لحاظ تجهیزات و امکانات به همراه آمبولانس تامین می شود.

فاطمه مقصودی در جریان بازدید از روستای جعفرآباد که امروز 16 آذرماه صورت گرفت، اظهار کرد: روستای جعفرآباد به عنوان یکی از روستاهای بزرگ بخش اشترینان با مشکلات عدیده ای مواجه است.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن این روستا در مسیر بین استانی و تردد زیاد این مسیر موجب بروز مشکلات زیادی برای اهالی شده است و در این میان راه به عنوان یک زیرساخت اساسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی دقیق برای بهسازی و بازسازی راه های این منطقه اقدام کنیم تا مشکلات تردد و دستیابی روستاها به امکانات تسهیل شود.

مقصودی با اشاره به مشکلات بهداشت و درمان شهرستان و به خصوص بخش اشترینان، اضافه کرد: مشکلات این حوزه بسیار زیاد است و با پیگیری انجام شده به دنبال رفع آنها هستیم.

وی با اشاره به مصوبات سفر معاون وزیر بهداشت و درمان به بروجرد، افزد: به زودی درمانگاه اشترینان از لحاظ تجهیزات و امکانات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه اشترینان به زودی تجهیز می شود

درمانگاه اشترینان به زودی تجهیز می شود