مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-06اجتماعي

319 دستگاه تبلت بین دانش آموزان استان زنجان توزیع شد


استاندار زنجان از توزیع 319 دستگاه تبلت دانش آموزی بین دانش آموزان استان زنجان خبر داد و گفت: طی روزهای آینده 100 دستگاه تبلت بین دانش آموزان فاقد تبلت توئزع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگیر این بیماری هستیم، می تواند در حکم یک سفیر سلامت برای خانواده خود باشد، افزود: این تجربه را در سال های گذشته و در بخش های مختلف داشته ایم که نمونه بارز آن، طرح همیار پلیس بود.

استاندار زنجان از توزیع 319 دستگاه تبلت دانش آموزی در بین دانش آموزان استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در راستای بهره مندی دانش آموزان از امکانات تحصیل در شرایط کرونایی انجام شده که در همین راستا قرار است 100 دستگاه تبلت دانش آموزی نیز توزیع شود.

توسعه شبکه اینترنت استان زنجان حقیقی از اعطای وام قرض الحسنه 2.

5 میلیارد تومان به آموزش وپرورش خبر داد و با تاکید بر اینکه نبود ظرفیت ها و امکاناتی چون اینترنت، دلیل قانع کننده ای برای باز ماندن دانش آموزان از تحصیل نخواهد بود، ادامه داد: تلاش می شود تا در نقاطی که امکان آموزش در بستر فضای مجازی وجود ندارد، نسبت به توزیع بسته های آموزشی اقدام شود.

استاندارزنجان با تاکید بر اینکه باید بانک اطلاعاتی دقیقی از مدارسی که به بستر اینترنت دسترسی ندارد، تهیه شده و این بانک اطلاعاتی در اختیار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

319 دستگاه تبلت بین دانش آموزان استان زنجان توزیع شد

319 دستگاه تبلت بین دانش آموزان استان زنجان توزیع شد