مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-06اقتصادي

شناسایی 13 هزار خانوار فاقد مسکن در بهزیستی خراسان رضوی


در حال حاضر 13 هزار خانوار تحت پوشش سازمان در این استان شناسایی شده که فاقد مسکن هستند که باید با برنامه ریزی و عقد تفاهم نامه های مختلف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حمیدرضا پور یوسف ظهر امروز در حاشیه رونمایی از یک هزار و 934 مسکن افراد دارای معلولیت در کشور به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور، اظهار کرد: در این طرح 89 واحد مسکونی به معلولین این استان واگذار می شود که به نمایندگی یک واحد در قوچان تحویل متقاضی شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با تأکید بر این موضوع که مسئله مسکن در بهزیستی یکی از موارد موردنیاز افراد دارای معلولیت است، بیان کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 200 واحد مسکونی از سال94 برای خانواده هایی که دارای حداقل دو معلول هستند ساخته و تحویل آن ها شده است.

وی تصریح کرد: 250 واحد مسکونی دیگر هم برای خانواده های بیش از 2 معلول در حال ساخت است که انشاءلله امسال تحویل آن ها خواهد شد.

پور یوسف یادآور شد: در زمینه دیگر مددجویان تحت پوشش بهزیستی هم برای مسکن آن ها از سال 94 و 95 به بعد، 2 هزار و 700 واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی تأکید کرد: در حال حاضر حدود 13 هزار خانوار در بهزیستی وجود دارد که فاقد مسکن هستند و امیدواریم با طرح ها و تفاهم نامه های مختلف، مسکن برای همه افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 13 هزار خانوار فاقد مسکن در بهزیستی خراسان رضوی

شناسایی 13 هزار خانوار فاقد مسکن در بهزیستی خراسان رضوی