مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-06سياسي

ایجاد میدانگاه صلح در گورستان ارامنه تهران


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت لایحه ساماندهی، حفاظت و احیاء مجموعه گورستان های دولاب، ایجاد میدانگاه صلح در گورستان ارامنه تهران را مطرح کرد.

- رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت لایحه ساماندهی، حفاظت و احیاء مجموعه گورستان های دولاب، ایجاد میدانگاه صلح در گورستان ارامنه تهران را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر دوره پنجم در برنامه سوم پنج ساله تکلیفی را برای شهرداری مشخص کرده که براساس آن و مطابق با بند 5 ماده 59 مقرر شد تا شهرداری وضعیت آرامستان ها و مجموعه های دارای ارزش میراثی و فرهنگی را در سال اول برنامه ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه بر مبنای برنامه سوم، شهرداری لایحه ای را مبنی بر ساماندهی حفاظت و احیاء مجموعه گورستان های دولاب که شامل 5 گورستان در محدوده منطقه 14 می شود، ارائه کرد، گفت: این گورستان ها شامل گورستان های ارامنه گریگوری فرانسه، لهستان، گورستان روس-یونان و گورستان ارامنه کاتولیک و گورستان ارامنه آشوری-پروتستان را که به عنوان یک پتانسیل در شهر تهران محسوب می شود، است.

وی با بیان اینکه در این لایحه طرح ایجاد میدان صلح پیشنهاد شده است، گفت: با همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد میدانگاه صلح در گورستان ارامنه تهران

ایجاد میدانگاه صلح در گورستان ارامنه تهران