مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-06اقتصادي

صدور اسناد مالکیت در شهریار تسهیل می شود


روند صدور اسناد مالکیت با پیگیری شهرداری و تفاهم اداره ثبت و اسناد شهرستان شهریار، تسهیل می شود.

- بهروز کاویانی، در حاشیه نشست با رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهریار در رابطه با ارائه اسناد به شهروندان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: املاک قولنامه ای مشکلات عدیده ای برای شهر و شهروندان به همراه داشته است که امیدواریم با سند دار شدن املاک بخشی از مشکلات رفع شود.

کاویانی افزود: تثبیت مالکیت و سنددار شدن املاک، نقش مؤثری در صیانت و حراست از املاک شهرداری، کاهش هزینه ها و جلوگیری از تردد و بلاتکلیفی شهروندان خواهد داشت.

وی گفت: اراضی قولنامه ای و فاقد سند از جمله مشکلات حوزه مدیریت شهری است که شهروندان را در نقل و انتقال، اخذ پروانه ساختمانی و پایان کار و تأمین حقوق عمومی با چالش جدی مواجه می کند و سنددار شدن املاک و تثبیت مالکیت در روان سازی اخذ خدمات عمومی و رضایتمندی مردم بسیار مؤثر است.

شهردار شهریار گفت: تسریع در صدور اسناد مالکیت و اخذ استعلام از شهرداری قبل از صدور اسناد ماده 147 نیز از جمله توافق و هماهنگی بود که می تواند از بروز اختلاف، تصرفات غیرقانونی و دعاوی حقوقی بکاهد.

کاویانی بیان داشت: سنددار شدن املاک شهری و ضابطه مند شدن اراضی در توسعه و عمران شهری، اجرا پروژه ها و ارتقا خدمات رسانی به شهروندان نقش مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد مالکیت در شهریار تسهیل می شود

صدور اسناد مالکیت در شهریار تسهیل می شود