مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:302020-12-06اجتماعي

کلیات لایحه ساماندهی گورستان های دولاب تصویب شد


در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورا، کلیات لایحه شهرداری برای ساماندهی گورستان های تاریخی منطقه 14 به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید.

- در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورا، کلیات لایحه شهرداری برای ساماندهی گورستان های تاریخی منطقه 14 به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با دستور کار بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص ساماندهی، حفاظت و احیای مجموعه گورستان های دولاب شامل پنج گورستان واقع در محدوده منطقه 14 همراه بود که در جریان آن زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران، درباره این لایحه گفت: شورای پنجم در برنامه سوم پنج ساله، تکلیفی برای شهرداری مشخص کرد.

بر اساس بند 5 ماده 59 برنامه پنج ساله سوم، شهرداری باید به آرامستان ها و مجموعه های دارای ارزش میراثی و فرهنگی در سال اول برنامه رسیدگی کند و کاربری آرامستان های واجد این ارزش را بهبود ببخشد.

وی افزود: بر مبنای برنامه پنج ساله سوم، شهرداری لایحه ای برای ساماندهی، حفاظت و احیای مجموعه گورستان های ایران که شامل پنج گورستان در محدوده منطقه 14 می شود، به شورا ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات لایحه ساماندهی گورستان های دولاب تصویب شد

کلیات لایحه ساماندهی گورستان های دولاب تصویب شد