مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-06اجتماعي

دبیرخانه الگوی سامان در فرمانداری شیراز فعال می شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با بیان اینکه دبیرخانه الگوی سامان در فرمانداری شهرستان شیراز فعال می شود، گفت: در این طرح بسته های پایه و تخصصی سلامت روان ارائه خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با بیان اینکه دبیرخانه الگوی سامان در فرمانداری شهرستان شیراز فعال می شود، گفت: در این طرح بسته های پایه و تخصصی سلامت روان ارائه خواهد شد.

کیوان نیازی در جلسه هماهنگی بین بخشی الگویی خدمات جامع و یکپارچه سلامت روان و مراقبت های اجتماعی ایرانیان گفت: این طرح اجتماعی در استان های فارس تهران البرز کرمان خوزستان کرمانشاه کردستان لرستان سیستان و بلوچستان و آدربایجان غربی به طور همزمان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، نیازی افزود: سازمان امور اجتماعی کشور نشانگرهای پیشرفت خدمات سامان را به صورت ماهانه در قالبی با عنوان ماه سنج جمع بندی می کند که در این طرح بسته های پایه و تخصصی سلامت روان ارائه خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس افزود: شکل گیری شبکه جامع و یکپارچه خدمات سلامت روانی و اجتماعی ایرانیان تحت عنوان الگوی سامان به صورت پلکانی در سال های آتی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه الگوی سامان در فرمانداری شیراز فعال می شود

دبیرخانه الگوی سامان در فرمانداری شیراز فعال می شود