مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-06سياسي

ارزش اراضی آزادسازی شده در البرز به 60 هزار میلیارد رسید


رییس کل دادگستری استان البرز در تشریح روند اجرای دستورات رییس قوه قضاییه ی در سفر به استان البرز گفت: ارزش اراضی آزادسازی شده در 6 ماه نخست امسال برابر با 60 هزار میلیارد ریال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین فاضلی هریکندی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح دستاوردهای سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز اظهار کرد: دستورات ابلاغی در سفر آیت الله رییسی به استان البرز در 5 محور بوده است که اولین آن مربوط به تشکیل کارگروه بررسی و رفع مشکلات تولید بود که در این راستا کارگروهی با حضور استاندار، نمایندگان دادگستری و اداره کل بازرسی، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس و نمایندگان تشکل ها و فعالان اقتصادی تشکیل شد.

وی افزود: در نخستین جلسه این کارگروه که در کمتر از یک ماه پس از انجام سفر تشکیل شد مصوباتی را داشتیم که در حال پیگیری است؛ بخشی از این مصوبات شامل بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی و اقتصادی است تا امکان رصد نزدیک و میدانی مشکلات فراهم شود که در مسیر اجرایی، کلیه رؤسای حوزه های قضایی و دادستان ها بازدیدهای میدانی مربوطه را داشته اند.

تشکیل شورای مشورتی وی اضافه کرد: اقدام بعدی تشکیل شورای مشورتی اقتصادی بود تا بتوانیم بر مبنای خوداظهاری واحدهای تولیدی اطلاعاتی را جمع آوری کنیم: بر این اساس با حضور نمایندگان دادگست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش اراضی آزادسازی شده در البرز به 60 هزار میلیارد رسید

ارزش اراضی آزادسازی شده در البرز به 60 هزار میلیارد رسید