مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-06اجتماعي

آبگرفتگی و سیلاب در برخی استانها/ مردم از رودخانه ها و مسیل های آب فاصله بگیرند


  آخرین جزییات از سیل استان بوشهر/ انسداد برخی راه های مواصلاتی جهانگیر دهقانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در خصوص جزییات بروز سیل در استان بوشهر اظهار داشت: بارندگی ها در نقاط مختلف استان از نیمه های شب شروع شده و با شدت گرفتن بارش ها و آب گرفتگی معابر از صبح امروز، شاهد وقوع سیل در شهرستان های گناوه، دیلم و دشتستان بوده ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در رابطه با وضعیت محورهای استان بوشهر گفت: در حال حاضر به دلیل بالا آمدن آب، مسیرهای دیلم به بهبهان، برازجان به گناوه از سه راهی بویری و مسیر ساحلی بوشهر، شیف و گناوه مسدود شده است.

وی افزود: با توجه آب گرفتگی شدید معابر و به دلیل بالا آمدن آب به روی آب نما، برق شهر گناوه و برخی از روستاهای گناوه و دیلم قطع شده بود که با تلاش نیروهای امدادی، برق شهر گناوه وصل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با هشدار به مناطق نزدیک به سد دالکی دشتستان گفت: باتوجه به بالا آمدن آب در شهرهای بالادستی استان فارس و سرازیر شدن به سمت بوشهر، مردم از رفت وآمد در کنار سد دالکی به شدت خودداری کنند.

احتمال وقوع سیل در ابرکوه محمدحسین امامی سرپرست مدیریت بحران استانداری یزد در گفت وگو با فارس، با بیان این که ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل قرار دارد، اظهار کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی و سیلاب در برخی استانها/ مردم از رودخانه ها و مسیل های آب فاصله بگیرند

آبگرفتگی و سیلاب در برخی استانها/ مردم از رودخانه ها و مسیل های آب فاصله بگیرند