مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-06سياسي

تامین داروی کرونا با مشارکت بنگاه های اقتصادی خراسان رضوی


رییس کمیته اقتصادی، پشتیبانی و جلب مشارکت های مردمی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: ونتیلاتور و داروی مورد نیاز بیماران کرونایی از طریق مشارکت بنگاه های اقتصادی بزرگ استان و از محل هیات امناء ارزی تامین می شود.

- رییس کمیته اقتصادی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی مطرح کرد تامین داروی کرونا با مشارکت بنگاه های اقتصادی خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته اقتصادی، پشتیبانی و جلب مشارکت های مردمی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: ونتیلاتور و داروی مورد نیاز بیماران کرونایی از طریق مشارکت بنگاه های اقتصادی بزرگ استان و از محل هیات امناء ارزی تامین می شود.

علی رسولیان در نشست اعضاء کمیته اقتصادی، پشتیبانی و جلب مشارکت های مردمی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی اظهار کرد: برای رفع مشکل کمبود داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کووید 19 در خراسان رضوی، شرکت های دارویی استان متعهد شدند که داروی مورد نیاز را به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل دهند.

وی افزود: شهروندان نیز می توانند کمک های خود را برای درمان بیماران مبتلا به کووید 19 به شماره کارت 6037997950143025 یا *8877*88# به نام نذر سلامت واریز کنند.

رسولیان بیان کرد: برای جلب کمک واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران بزرگ خراسان رضوی نیز نشستی با آنان برگزار و مواف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین داروی کرونا با مشارکت بنگاه های اقتصادی خراسان رضوی

تامین داروی کرونا با مشارکت بنگاه های اقتصادی خراسان رضوی