مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-06دانش

کشاورزی بدون خاک


انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه شیراز مسابقه ملی «کشت سبز» را به صورت مجازی و با همکاری انجمن های بیوتکنولوژی دانشگاه یزد و دانشگاه کردستان و انجمن های تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه ملایر و همچنین انجمن ایمنی .

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه شیراز مسابقه ملی کشت سبز را به صورت مجازی و با همکاری انجمن های بیوتکنولوژی دانشگاه یزد و دانشگاه کردستان و انجمن های تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه ملایر و همچنین انجمن ایمنی زیستی ایران برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این مسابقه با محوریت کشاورزی بدون خاک (هیدروپونیک و آیروپونیک) و کشاورزی ارگانیک یکشنبه 30 آذر برگزار می شود.

محصولات ارگانیک، فرآیند تولید محصولات ارگانیک، وضعیت کشت محصولات ارگانیک در ایران، گیاهان قابل کشت هیدروپونیک، سیستم های کشت هیدروپونیک، گلخانه های هیدروپونیک و آیروپونیک و کشت های هیدروپونیک خانگی محورهای این مسابقه را تشکیل می دهند و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در قالب عکس، انیمیشن و کاریکاتور تا 20 آذر ارسال کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانه @yazd_biotech پیام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی بدون خاک

کشاورزی بدون خاک