مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-06اقتصادي

راه اندازی فرایند پاسخ استعلام خودکار و آنلاین بصورت پایلوت در یزد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد از راه اندازی فرایند پاسخ استعلام خودکار و آنلاین بصورت پایلوت در استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، علی کریمی در این خصوص اظهار کرد: اسنادی که دفاتر املاک الکترونیکی دارند بصورت برخط (آنلاین) توسط خود سامانه ، پاسخ استعلام را تولید می کند و  به دفاتر اسناد رسمی  بصورت خودکار پاسخ می دهد.

وی افزود: بعد از طی این مراحل و در مرحله نهایی ، خلاصه معامله در سامانه املاک  بصورت خودکار ثبت و تا پیش سند ، فرآیند به صورت خودکار و آنلاین انجام می شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد خاطرنشان کرد: در این فرآیند، نقل و انتقالی که با این شرایط انجام شود اگر درخواست صدور سند از دفاتر اسناد رسمی برای واحد ثبتی ارسال گردد پیش سند در اقلام اطلاعاتی سامانه بصورت خودکار درج شده و متصدی و کاربران مربوطه در انجام فرآیند فوق نیازی به حضور مالک ندارند و سند به درب منزل مالک ارسال می گردد و با این روش حضور مالک در اداره ثبت حذف می شود.

کریمی ادامه داد: مالکینی که سند مالکیت آنها ، سند حدنگار نیست می توانند از طرح برون سپاری ثبت  با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی استفاده کنند و سند مالکیت حد نگاربه آدرس آنها ارسال و من بعد ، از مزیت استعلام آنلاین است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فرایند پاسخ استعلام خودکار و آنلاین بصورت پایلوت در یزد

راه اندازی فرایند پاسخ استعلام خودکار و آنلاین بصورت پایلوت در یزد