مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-06سياسي

روز دانشجو؛ روز بصیرت و استکبارستیزی است


روز دانشجو، روز بصیرت و استکبارستیزی است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: روز دانشجو، روز بصیرت و استکبارستیزی است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو، اظهار کرد: 16 آذرماه روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استبداد و استعمار و نماد آرمان خواهی دانشجویانی است که با پیوند زدن دو قدرت ایمان و علم، ایثار و استقلال طلبی و مبارزه با دیکتاتوری و استبداد را در پهنه تاریخ ایران اسلامی تجلی بخشیدند.

وی افزود: در این روز، دانشجویان در سال 1332 دو ویژگی جنبش دانشجویی یعنی حق طلبی و استکبارستیزی را شاخصه حرکت اصیل شان نشان داده و با راهپیمایی خود، اعتراض شان را به سفر معاون رییس جمهور آمریکا اعلام کردند.

این مسئول با اشاره به این که در این راه، سه شهید تقدیم انقلاب شد، ادامه داد: امروز نیز ما روز دانشجو را به عنوان روز حق طلبی، بصیرت، استکبارستیزی و فتنه گریزی می دانیم.

رحیمی، با اشاره به اینکه 16 آذر بیان گر پایداری و استقامت دانشجویان مسلمان، مومن و انقلابی در برابر نظام سلطه است، اضافه کرد: این روز یادآور شجاعت و رشادت دانشجویانی است که خود را در برابر تیرهای استعماری دشمنان قرار داده و فریادهای استقلال طلبی و ضداستکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو؛ روز بصیرت و استکبارستیزی است

روز دانشجو؛ روز بصیرت و استکبارستیزی است