مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-06اقتصادي

رشد 70/5 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در استان ایلام


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: در لایحه بودجه سال 1400 اعتبارات استانی تملک دارایی های سرمایه ای استان ایلام 70/5 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، رحمت الله قیصوری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در لایحه بودجه سال 1400 اعتبارات استانی تملک دارایی های سرمایه ای استان ایلام 70/5 درصد افزایش یافته و اعتبارات هزینه دستگاه های اجرایی استانی نسبت به سال جاری 63/2 درصد افزایش دارد.

وی افزود: برنامه ریزی ها در سه مقطع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجام می شود که برنامه های کوتاه مدت شامل بودجه سالانه، برنامه میان مدت شامل برنامه های پنجساله و برنامه های بلند مدت هم شامل آمایش سرزمین، سند چشم اندازه بیست ساله و برنامه هایی که برای 10 سال و بیشتر تهیه می شوند، است.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: لایحه بودجه هر ساله از 15 مرداد ماه آغاز و تا 15 آذر ماه به مدت چهار ماه تهیه و تدوین می شود.

قیصوری افزود: نمایندگان مجلس از زمان ارائه لایحه بودجه سالانه کل کشور به مجلس تا مدت 10 روز می توانند لایحه را بررسی و پیشنهادات خود را به کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه و کمیسیون های تخصصی مجلس موظفند حداکثر تا 10 روز گزارش و پیشنهادات خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 70/5 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در استان ایلام

رشد 70/5 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در استان ایلام