مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-06سياسي

مقصرین بازار سرمایه را خوب می شناسیم


قاضی زاده هاشمی با اشاره به نامه نگاری با رییس قوه قضاییه پیرو ارائه فهرست متخلفین بورس گفت: مجلس 4 ماه صبوری کرد تا این گزارش از سوی سازمان بورس ارائه شود اما مسئولین این سازمان با ما روراست نبودند.

- ، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به نامه نگاری با رییس قوه قضاییه پیرو ارائه فهرست متخلفین بازار سرمایه گفت: ابتدا باید گفت دستگاهی که باید تخلفات موجود را گزارش می کرد، سازمان بورس بود نه مجلس شورای اسلامی.

وی افزود: به طور کل مجلس چهارماه صبوری کرد تا این گزارش از سوی سازمان بورس ارائه شود اما متاسفانه مسئولین این سازمان با ما روراست نبودند و چندین بار به ما گفتند که این گزارش ارسال شده و بعداً معلوم شد که این گزارش ارسال نشده است و تنها گردش کار برای دادستان محترم ارسال شده است.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لاجرم ما مجبور شدیم تا خودمان دست به کار شده و لیست شرکت های متخلف بورسی را به دادستان محترم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه این فهرست شرکت های متخلف بورسی از طرق غیر رسمی در اختیار ما قرار گرفته است، تصریح کرد: با این حال این وظیفه معاونت حقوقی سازمان بورس بوده که درباره این تخلفات تشکیل پرونده داده و با این تخلفات برخورد و این لیست را در اختیار مدعی العموم برای برخورد های بعدی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصرین بازار سرمایه را خوب می شناسیم

مقصرین بازار سرمایه را خوب می شناسیم