مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-06اجتماعي

تاکنون وقوع سیل در استان یزد گزارش نشده/احتمال وقوع سیل در ابرکوه


سرپرست مدیریت بحران استانداری یزد با بیان این که اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند، گفت: تاکنون هیچ وقوع سیلی در سطح استان یزد گزارش نشده است.

- محمدحسین امامی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل قرار دارد، اظهار کرد: از صبح امروز بارش باران در نقاط مختلف استان یز شدت گرفته و رودخانه های فصلی به جریان افتادند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارش رسمی مبنی خارج شدن آب از مسیر خود و وقوع سیل در هیچ نقطه ای از استان یزد گزارش نشده است.

سرپرست مدیریت بحران استانداری یزد گفت: بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده امکان وقوع سیل در شهرستان ابرکوه پیش بینی شده و به همین منظور تمام ظرفیت ستاد مدیریت بحران استان برای مقابله با سیل احتمالی در حالت آماده باش قرار گرفته است.

امامی آبگرفتگی معابر را از جمله دغدغه های فعلی ستاد مدیریت بحران در استان یزد دانست و بیان کرد: از ساعات ابتدایی امروز تمام ظرفیت دستگاه های خدمت رسان و امدادی در سطح استان برای بازگشایی معابر به کار گرفته شده است.

وی در پایان با اشاره به انتشار یک سری ویدئو و عکس تحت عنوان وقوع سیل در استان یزد، گفت: تصاویر منتشر شده مربوط به روخانه های فصلی در روستاها و شهرستان های استان و تاکنون هیچ گزارش رسمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون وقوع سیل در استان یزد گزارش نشده/احتمال وقوع سیل در ابرکوه

تاکنون وقوع سیل در استان یزد گزارش نشده/احتمال وقوع سیل در ابرکوه