مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-06فرهنگي

برگزیدگان دومین مسابقه کتاب خوانی پویا معرفی شدند


دبیر مسابقه کتاب خوانی پویا از پایان دومین دوره این مسابقه با محوریت کتاب «پیامبر و قصه هایش» و اعلام اسامی برندگان خبر داد.

- دبیر مسابقه کتاب خوانی پویا از پایان دومین دوره این مسابقه با محوریت کتاب پیامبر و قصه هایش و اعلام اسامی برندگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین زینلی دبیر مسابقه کتاب خوانی پویا گفت: دومین دوره مسابقه کتابخوانی پویا با محوریت کتاب پیامبر و قصه هایش به تازگی به پایان رسید و برگزیدگانش نیز معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه 7710 نفر در این دوره از مسابقه مذکور شرکت کردند، گفت: بین شرکت کنندگان این مسابقه، 3672 نفر به تمام سؤالات پاسخ صحیح دادند و مجوز شرکت در قرعه کشی نهایی را کسب کردند.

دبیر مسابقه کتابخوانی پویا ادامه داد: برای دومین دوره مسابقه، ده جایزه 4میلیون‏ریالی و دو جایزه 10میلیون‏ریالی و دو جایزه 20میلیون‏ریالی برای برندگان در نظر گرفته شده بود که در روز 11 آذر، قرعه کشی انجام شد و روز بعد، یعنی 12 آذر هم، تمام چهارده جایزه پیش بینی شده به برندگان این دوره اعطا شد.

اسامی برندگان دومین دوره این مسابقه به شرح زیر است: برندگان جایزه 20میلیون ریالی امیرطاها اصغریان، 13ساله از شهرکرد دلنیا سبزی، 7ساله از اراک برندگان جایزه 10میلیون ریالی امیرعلی جوکار، 9ساله از کهگیلویه و بویراحمد باران اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دومین مسابقه کتاب خوانی پویا معرفی شدند

برگزیدگان دومین مسابقه کتاب خوانی پویا معرفی شدند