مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-06بين الملل

پشت پرده حمله سایبری دولت آمریکا به جنبش نُجَباء


العربیه در گزارشی اذعان کرد که دلیل بسته شدن پایگاه های اینترنتی و حساب های کاربری گروه های مقاومت عراق ازجمله نُجَباء، عصبانیت واشنگتن از نزدیکی آن ها به ایران، - همچنین روشنگری های آنان درباره نقش منفی آمریکا در بی ثباتی و ناامنی منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه سعودی العربیه در گزارشی دلایل تحریم و مسدودسازی وب سایت های مقاومت عراق از جانب دولت ایالات متحده را بررسی کرد.

در این گزارش، چند علت برای حساسیت واشنگتن ذکر شده که مهم ترین شان، نزدیکی گروه های مقاومت عراقی و رسانه های آن ها به جمهوری اسلامی ایران است.

این رسانه سعودی سپس با اشاره به مسدود شدن وب سایت های متعلق به جنبش نُجَباء عراق با دستور دولت آمریکا، ادامه داد: این گروه هوادار ایران، فیلم های جذابی تولید می کند که روایتی همسو با سیاست های ضدآمریکایی تهران ارائه می دهند.

العربیه در ادامه با استناد به گزارشی از اندیشکده آمریکایی مطالعات استراتژیک ، یکی از تولیدات ویدئویی نُجَباء را اینگونه معرفی می کند: پس از حمله به کنسولگری ایران و مقرهای الحشد الشعبی در بصره ـ سپتامبر 2018 ـ آن ها در یک ویدئو داستان را به گونه ای توضیح دادند که گویا کنسولگری آمریکا محرّک این حملات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده حمله سایبری دولت آمریکا به جنبش نُجَباء

پشت پرده حمله سایبری دولت آمریکا به جنبش نُجَباء