مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-06فرهنگي

مسابقه کودکانه کتابخوانی «کوفته پزی» در تعطیلات کرونایی


مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری مسابقه کتاب خوانی «کوفته پزی» ویژه کودکان همزمان با تعطیلات کرونایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به همکاری و مشارکت مرکز رسانه ای شیرازه و شبکه های تلویزیونی پویا و نهال در برگزاری این مسابقه، افزود: 100 میلیون ریال جایزه نقدی ویژه برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مسابقه کتاب خوانی کوفته پزی از 20 آذر تا 20 دی ماه برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند کتاب و سؤالات مسابقه را از فروشگاه های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی و سایر کتابفروشی های سراسر کشور و سایت www.

behnashr.

com تهیه نمایند یا برای تهیه کتاب عدد 4 را به 1000100015000 پیامک کنند.

سعیدی با اشاره به اینکه تبلیغات و تیزرهای این مسابقه از شبکه های تلویزیونی پخش می شود، خاطرنشان کرد: مجموعه کتاب مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر اثر کلر ژوبرت نویسنده مسلمانِ فرانسوی الاصلِ ساکن ایران است.

سعیدی با بیان اینکه این اثر در واقع، قصه هایی تخیلی با مفاهیم قرآنی است، ادامه داد: داستان های این مجموعه تخیلی هستند و با نام های کیک امانتی ، شلوپی ، آش آشتی‎کنان ، که اینطور! ، ماجرای سیب قرمز ، راز پاپاپا ، تازه چه خبر و مسابقهٔ کوفته‎پزی منتشر شده‎ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کودکانه کتابخوانی «کوفته پزی» در تعطیلات کرونایی

مسابقه کودکانه کتابخوانی «کوفته پزی» در تعطیلات کرونایی