مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-06اجتماعي

مرگ مبهم ماده ببر سفید باغ وحش ارم


درپی انتشار خبر تلف شدن ماده ببر سفید باغ وحش ارم بر اثر نزاع با ببر بنگال نر این باغ وحش گمانه زنی های زیادی درباره علت مرگ این ببر شده است.

یک کارشناس حیات وحش می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جمعه ( 14 آذر ماه) فاطمه برنا رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران - خبر داد که بر اساس اعلام مدیر باغ وحش ارم ماده ببر سفید این باغ وحش صبح همان روز در نزاع با ببر نر تلف شده است.

در بخشی از گزارش ارسالی باغ وحش آمده است که ببر نر در روز یکشنبه (9 آذرماه) پس از شکستن و تخریب حصار مجاور محل نگهداری ببر ماده وارد محدوده نگهداری این حیوان شده و به نزاع با آن پرداخته است.

عبدالله سالاری در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه سه قلاده ببر در باغ وحش ارم نگهداری می شدند، گفت: دو ماده ببر به نام های کویین (ماده ببر سفیدی که روز گذشته تلف شد) و آفتاب (ماده ببر سیبری) در یک قفس مشترک با یکدیگر و در کنار قفس جداگانه بریو (ببر نر بنگال این باغ وحش) نگهداری می شدند.

وی ادامه داد: آنچه مدیریت باغ وحش ارم و اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران اعلام کرده اند حاکی از آن است که ببر بنگال نر حصار بین این دو محفظه را شکسته و وارد قفس ماده ببرها شده و در نزاع با کویین (ماده ببر سفید) آن را زخمی کرده که در نهایت منجر به مرگ آن شده است این در حالیست که حصار بین این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مبهم ماده ببر سفید باغ وحش ارم

مرگ مبهم ماده ببر سفید باغ وحش ارم