مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-06اجتماعي

تعیین اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش مازندران در سال 99


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران از تعیین اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش مازندران در سال 99 خبر داد.

- معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش مازندران خبر داد تعیین اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش مازندران در سال 99 ایسنا/مازندران معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران از تعیین اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش مازندران در سال 99 خبر داد.

علی سهرابی افزود: هر ساله اصلی ترین دغدغه ها و چالش های تعلیم و تربیت توسط متخصصان امر احصا شده و طی مراحلی به تمامی پژوهشگران کشور فراخوان می شود تا مورد تحقیق و پژوهش علمی قرار گیرد و گرهی از گره های آموزش و پرورش را بگشاید.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: به مدد حضور صاحبنظران و افراد خبره در بدنه آموزش و پرورش، استان مازندران به عنوان استانی پیشرو در اخذ نیازها، شناخت اولویت ها، دریافت کدهای رهگیری از سامانه سمات وزارت علوم، اجرا و نظارت بر طرح های پژوهشی توسط متخصصان شورای تحقیقات آموزش و پرورش مازندران محسوب می شود و امسال نیز امیدواریم این اولویت ها توسط اندیشمندان به نحو احسن در قالب طرح های پژوهشی مورد اجرا قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش مازندران در سال 99

تعیین اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش مازندران در سال 99