مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-06بين الملل

مادورو: نتیجه انتخابات پارلمانی ونزوئلا بر جهان تأثیر خواهد گذاشت


رییس جمهور ونزوئلا ضمن استقبال از حضور ناظران بین المللی از جمله ناظران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در کشورش تأکید کرد که نتیجه انتخابات پارلمانی ونزوئلا بر جهان تأثیر خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا از حضور هیأت ناظران از کشورهای روسیه، ایران و ترکیه و کشورهای دیگر برای حضور در این کشور برای نظارت بر روند انتخابات پارلمانی کشورش استقبال کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک ، مادورو در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، در خصوص حضور ناظران بین المللی برای نظارت بر انتخابات پارلمانی این کشور نوشت: در کاخ مردم، با هیأتی از ایالات متحده، روسیه، ایران، ترکیه، اعضای پارلمان، اعضای دفتر نظارت بین المللی که ما را در انتخابات پارلمانی همراهی می کنند، ملاقات کردم.

اکثر ما خواهان صلح، گفت وگو و احترام به حق تصمیم گیری ما هستیم .

وی ادامه داد: من بسیار از شما برای قبول زحمت برای نظارت در این انتخابات بسیار مهم و دنبال کردن این ماجرا قدردانی می کنم .

مادورو در ادامه این پیام توییتری خود بر اهمیت احترام، گفت وگو و درک متقابل تأکید کرد و گفت: جهان به احترام، گفت وگو و درک نیاز دارد تا بتواند به جلو پیش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: نتیجه انتخابات پارلمانی ونزوئلا بر جهان تأثیر خواهد گذاشت

مادورو: نتیجه انتخابات پارلمانی ونزوئلا بر جهان تأثیر خواهد گذاشت