مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-06پزشكي

آخرین اظهارنظر درباره شربت «استاپ سیویر» که در درمان کرونا موثر بوده است


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: شربت استاپ سیویر در کنار درمان های دارویی برای بیماران کرونا موثر بوده است.

- مجید سعیدی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ارتباط با آخرین روند دریافت مجوزهای شربت استاپ سیویر برای درمان کرونا اظهار کرد: این فراورده توسط شرکت نیاک که در استان گلستان فعالیت می کند، تهیه شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات بالینی روی 40 نفر بیمار و 40 نفر گروه شاهد در یکی از مراکز درمانی انجام شده است، افزود: شربت استاپ سیویر به تنهایی برای درمان کرونا استفاده نشده است،بیماران کرونایی در کنار داروهای مرسوم کرونا از این شربت هم استفاده می کردند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: در حال حاضر نمی توانیم اعلام کنیم که این شربت درمان 100 درصد کرونا است، این شربت کنار درمان های رایج که برای بیماران دریافت می کردند در بهبود علائم موثر بوده است.

سعیدی ادامه داد: به عنوان نمونه بیمارانی که در زمان بستری از این دارو استفاده کردند، تعداد روزهای بستری آنها کمتر شده یا در برخی علائم بیماری کم شده است ولی  اگر بنا باشد که نتایج دقیق تر در این زمینه دریافت شود، باید روی تعداد بیماران بیشتری مطالعه ادامه پیدا کرد تا بتوان در ارتباط با آن اظهارنظر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اظهارنظر درباره شربت «استاپ سیویر» که در درمان کرونا موثر بوده است

آخرین اظهارنظر درباره شربت «استاپ سیویر» که در درمان کرونا موثر بوده است