مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-06فناوري

تمام مدارس اردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند


رییس اداره مخابرات اردستان با اشاره به تحقق 100 درصد اتصال مدارس شهرستان اردستان به شبکه ملی اطلاعات، گفت: هم اکنون در تمام مدارس آموزشی امکان استفاده از اینترنت رایگان فراهم شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره مخابرات اردستان با اشاره به تحقق 100 درصد اتصال مدارس شهرستان اردستان به شبکه ملی اطلاعات، گفت: هم اکنون در تمام مدارس آموزشی امکان استفاده از اینترنت رایگان فراهم شده است.

حمیدرضا ترکیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح هوشمندسازی و اتصال مدارس شهرستان اردستان به شبکه ملی اطلاعات با مشارکت مخابرات به صورت 100 درصدی اجرا شده و هم اکنون در تمام مدارس آموزشی امکان استفاده از اینترنت رایگان فراهم شده است.

وی افزود: با تلاش هایی که شده برخی خدمات و سرویس های ارتباطی از جمله سیستم FTTH به عنوان یکی از پیشرفته ترین نوع اینترنت خانگی و تجاری در این شهرستان فعال شده که به سبب بهره گیری از فیبرنوری به جای کابل مسی می تواند در توسعه ارتباطات نقش مهمی ایفا کند.

رییس اداره مخابرات اردستان تصریح کرد: این فناوری مزایای بسیار زیادی از جمله پهنای باند اینترنتی و تعداد خطوط تلفن دلخواه، قابلیت استفاده از سرویس های دیتای متنوع مخابراتی و غیر مخابراتی، حذف تمام کابل های مسی ارتباطی، ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت بالا، طول عمر بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مدارس اردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

تمام مدارس اردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند