مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-06فرهنگي

«مزامیر» منتشر شد/ شنیدن نغمه های نو با ترکیب صوتی نامتعارف


آلبوم موسیقی «مزامیر» مشتمل بر نوازندگی سنتور علی بهرامی فرد و نوازندگی دوتار مرتضی گودرزی با الهام از عناصر زیبا شناختی موسیقی اقوام ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم موسیقی مزامیر مشتمل بر نوازندگی سنتور علی بهرامی فرد و نوازندگی دوتار مرتضی گودرزی با الهام از عناصر زیبا شناختی موسیقی اقوام ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بهرامی فرد نوازنده سنتور و مرتضی گودرزی نوازنده دوتار در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم مزامیر را منتشر کردند.

حضور ، دنم دنم درناجان ، ققنوس ، بی مرزی ، حاجی قولاق، آلا قاییش ، گرایلی ، ضربی گرایلی ، زارنجی ، عشق می تازد ، دیگر نمی توانم ، رنگین کمان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

علی بهرامی فرد که چندی پیش نیز آلبوم گنگ خواب دیده را منتشر کرده بود درباره آلبوم مزامیر نوشته است: مزامیر منظومه ای است از درهم تنیدگی خنیاهای کهن و زایش نغمه های نو بر بستر موسیقی یکی از غنی ترین مهدهای هنر این سرزمین.

گاه نغمات و بخش هایی از مقام ها با روایتی برگرفته از ادراک شخصی مجریان اثر نواخته شده و گاه قطعاتی بر اساس زیبایی شناسی و فواصل و جمله بندی موسیقی شمال خراسان و ترکمن صحرا خلق و اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مزامیر» منتشر شد/ شنیدن نغمه های نو با ترکیب صوتی نامتعارف

«مزامیر» منتشر شد/ شنیدن نغمه های نو با ترکیب صوتی نامتعارف