مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-06اجتماعي

مشکل اینترنت روستای اسکندان اسکو رفع شد


با پیگیری های انجام شده، مشکل اینترنتی روستای اسکندان با تقویت دکل و نصب تجهیزات نسل سوم 3G مرتفع شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اسکو گفت: با پیگیری های انجام شده، مشکل اینترنتی روستای اسکندان با تقویت دکل و نصب تجهیزات نسل سوم 3G مرتفع شد.

بابک رضی منش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر وجود مشکل اینترنتی دانش آموزان روستای اسکندان، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده مشکل اینترنتی این روستا با تقویت دکل و نصب تجهیزات نسل سوم 3G مرتفع شد.

وی افزود: با شیوع کرونا و لزوم گسترش آموزش مجازی، ضرورت تقویت زیرساخت های اینترنتی در روستاها با قید فوریت در دستور کار شهرستان قرار گرفت و پیگیری های جدی و مستمر از شورای هماهنگی ICT استان و اداره کل ارتباطات و فنآوری اطلاعات انجام شد.

وی با بیان اینکه برقراری سیستم های ارتباطی در روستاها، دسترسی به خدمات توسعه فضای دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیکی روستاها در دولت تدبیر و امید در سطح کلان کشور به 95 درصد ارتقا یافته است، ادامه داد: ارائه خدمات ارتباطی و فن آوری اطلاعات به منظور فعالیت های اقتصادی و اجتماعی موثر با هدف کاهش مهاجرت از روستاها و ارتقای سطح درآمدزایی روستاییان از ابتدای دولت در دستور کار بوده و دستاوردهای ارزشمندی به دست آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اینترنت روستای اسکندان اسکو رفع شد

مشکل اینترنت روستای اسکندان اسکو رفع شد