مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 04:302020-12-06سياسي

دایه دلسوزتر از مادر زنان ایرانی، جاسوس از آب درآمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه_فراهانی، معاون اسبق امور زنان و خانواده رییس جمهور یعنی شهیندخت مولاوردی روز گذشته شنبه پانزدهم آذر ماه سال جاری، - شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به جرم اقدام علیه امنیت ملی به 2 سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه_فراهانی، معاون اسبق امور زنان و خانواده رییس جمهور یعنی شهیندخت مولاوردی روز گذشته شنبه پانزدهم آذر ماه سال جاری، به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و همچنین ارائه اطلاعات و اسناد کشور به 2 و سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

مروری کوتاه بر سابقه فعالیت مدافع حقوق زنان دولت روحانی، عملکرد پر حاشیه وی را بیش از پیش نمایان کرده و تیتر های خبر های پر بازدید ماجرای عملکرد مبهم و منفی اش را به خوبی بازگویی می کند.

از تایید مسیح وطن فروش تا همصدایی با همجنس باز ها سال 97 بود که شهیندخت مولاوردی با لایک کردن یکی از پست های اینستاگرامی مسیح علینژاد خبرنگار خود فروخته ایرانی با واژه اتفاقی خود را تبرئه کرد و گفت: به طور کاملا اتفاقی پست دلقک خوش رقص و وطن فروش رسانه های بیگانه را لایک کرده است و اصلا اهل گشت و گذار در فضای مجازی و دیدن پست های مختلف نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایه دلسوزتر از مادر زنان ایرانی، جاسوس از آب درآمد

دایه دلسوزتر از مادر زنان ایرانی، جاسوس از آب درآمد