مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 23:352020-12-05سياسي

وزارت صمت به فکر بازار آرد باشد/ توزیع آرد باید کنترل شود


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت باید تدابیری برای وضعیت فعلی بازار آرد بیاندیشد و از طریق مجلس پیگیر این موضوع خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود عباس زاده مشگینی شامگاه گذشته در جلسه شورای هماهنگی آرد و نان شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: وزارت صمت باید تدابیری برای وضعیت فعلی بازار آرد اتخاذ کند و از طریق مجلس پیگیر این موضوع خواهیم بود.

وی از حضور وزیر صمت در روزهای آتی در شهرستان مشگین شهر خبر داد و افزود: بایستی برای ارایه گزارش های دقیق به وزارت مربوطه و یافتن حلقه گمشده آرد، آمار دقیق و چرایی اصلی وجود مشکل احصا شده و با تهیه گزارشی در سفر مذکور، این موضوع به طور اساسی حل شود.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده ای از اهالی از کیفیت پخت نان، کسری وزن خمیر و کوچک شدن نان گلایه مند هستند و باید گفت وضعیت نان در شهرستان مشگین شهر خوب نیست.

عباس زاده تصریح کرد: روند توزیع آرد باید کنترل شود تا مردم در تهیه نان گرم مشکلی نداشته باشند.

توزیع آرد باید کنترل شود اکبر صمدی، فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز گفت: توزیع آرد مستلزم کنترل بوده و نانوایان مکلف به تهیه آرد خود از کارخانه آرد مشگین شهر هستند و این طرح برای دو ماه به صورت آزمایشی قابل اجرا است و سیستم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت به فکر بازار آرد باشد/ توزیع آرد باید کنترل شود

وزارت صمت به فکر بازار آرد باشد/ توزیع آرد باید کنترل شود