مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:452020-12-05سياسي

کمتر از 10 درصد نیروهای پارس جنوبی بومی است


پارس جنوبی تقریباً تمام شده است و باید در زمان ساخت و بهره برداری فازهای مختلف آن مراقب می بودیم تا امروز فرودگاه عسلویه شلوغ نباشد.

- ایسنا/بوشهر نماینده دشتستان گفت: پارس جنوبی تقریباً تمام شده است و باید در زمان ساخت و بهره برداری فازهای مختلف آن مراقب می بودیم تا امروز فرودگاه عسلویه شلوغ نباشد.

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، در نشستی که به مناسبت روز دانشجو به میزبانی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان بوشهر تشکیل شد، پاسخگوی پرسش ها و مطالبات نمایندگان تشکل های دانشجویی بود.

ابراهیم رضایی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای، شهید فخری زاده و همچنین گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگار داریوش شاهینی در سالروز شهات ایشان اظهار کرد: هنوز بسیاری از خدمات شهید فخری زاده برای ملت ایران پوشیده مانده و امیدوارم در آینده، خدمات این حاج قاسمِ عرصه ی دانش برای مردم روشن شود.

وی با تبریک روز دانشجو و بیان اینکه حداقل انتظار از دانشجویان مطالبه گری است، افزود: اگرچه در سال هایی در دهه 70، عده ای در روز دانشجو شعارهای آمریکا پسند می دادند اما باید گفت که اساس و ماهیت روز دانشجو، مبارزه با سلطه، استکبار و آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 10 درصد نیروهای پارس جنوبی بومی است

کمتر از 10 درصد نیروهای پارس جنوبی بومی است