مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:202020-12-05سياسي

مردم از «ایسنا» چه می خواهند؟


در بیست و یک سالگی ایسنا و در شرایطی که ویروس مرگبار کرونا و اخبار مرتبط با آن، همچنان در سرتیتر رسانه هاست، مخاطبان از خبرگزاری دانشجویان ایران انتظار دارند، - اخبار امیدوارکننده اش را بیشتر کند.

امروز ـ یکشنبه ـ 16 آذر ماه 99 ـ ایسنا بیست و یک ساله شد.

خبرگزاری دانشجویان ایران با شعار امید، اخلاق و آگاهی نیروهای خود را از میان دانشجویان علاقه مند و تازه وارد برمی گزیند تا تازه ترین اخبار و اطلاعات را از اقصی نقاط کشور و دنیا جمع آوری کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

در بیست و یکمین سال تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا تریبون خود را به مردم داده است تا از انتظاراتشان بگویند، کاستی ها و نقاط ضعف را گوشزد کنند و با یادآوری نقاط قوت، امیدوارمان کنند.

آنچه در ادامه می خوانید، گزیده ای از پاسخ مخاطبان ایسنا از سراسر کشور به این سوال است که در این روزها از ایسنا چه انتظاری دارید؟ *** یک پرستار که از آغاز شیوع کرونا در کشور در بخش مخصوص بیماران کرونایی در بیمارستان مشغول به کار بوده است و خود نیز یک بار درگیر این بیماری شده، از ایسنا و تمام رسانه ها درخواست کرد که با انتشارها خبرهای دقیق و هشداردهنده از بیماری کووید ـ 19، مردم را درباره شرایطی که پس از ابتلاء درگیر آن می شوند، به خوبی آگاه کنند و تصویر درستی از کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از «ایسنا» چه می خواهند؟

مردم از «ایسنا» چه می خواهند؟