مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 20:052020-12-05حوادث

دستگیری شکارچی غیرمجاز پرندگان وحشی در مه ولات


رییس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات گفت: برای دومین بار در طول یک هفته گذشته، یک شکارچی غیرمجاز پرندگان وحشی در مه ولات دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مه ولات، به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مه ولات، حمید جوانبخت اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و در گشت و کنترل مشترک مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با عوامل نیروی انتظامی در عرصه های طبیعی، یک دستگاه خودرو سواری سمند که در رصد و کمین مأموران بوده و حرکاتی مشکوک داشت، در اقدامی به موقع متوقف شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات تصریح کرد: پس از بازرسی داخل خودرو یک قبضه سلاح شکاری پنج تیر نیمه خودکار به همراه  14 عدد فشنگ و لاشه چهار قطعه باقرقره شکم سیاه کشف و ضبط و فرد خاطی به دستگاه قضایی معرفی شد.

  وی افزود: با توجه به جنسیت گونه شکارشده که نیمی از پرندگان شکار شده را جنس ماده تشکیل می دهد، نامبرده طبق بند(چ) ماده 3 قانون شکار و صید، در مجموع به پرداخت 12 میلیون ریال جریمه بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست محکوم شده و از لحاظ کیفری نیز بسته به نظر قضات محترم به یک تا 6 ماه حبس محکوم می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات ضمن قدردانی از همکاری های بی دریغ فرماندهی محترم انتظامی شهرستان جناب سرهنگ ذوالفقاری با این اداره در جلب و دستگیری شکارچیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچی غیرمجاز پرندگان وحشی در مه ولات

دستگیری شکارچی غیرمجاز پرندگان وحشی در مه ولات