مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 19:402020-12-05حوادث

برخورد زانتیا با درخت 3 کشته برجا گذاشت


براثر برخورد یک دستگاه خودروی زانتیا با درخت در هفت باغ کرمان سه نفر از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست دادند و یک نفر راهی بیمارستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این باره گفت: این حادثه مرگبار حدود ساعت 20 شامگاه پنج شنبه در محور هفت باغ ماهان به کرمان اتفاق افتاد که بر اثر برخورد خودروی زانتیا با درخت سه نفر به علت شدت جراحت های وارد شده در دم جان باختند و یک نفر زخمی شد.

صابری افزود: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی از سوی دو گروه فوریت های پزشکی، تنها زخمی این حادثه که یک مرد 30 ساله است، با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد.

وی ادامه داد: جان باختگان این حادثه دلخراش دو زن و یک مرد بودند که در رده سنی 23 تا 30 سال قرار داشتند.

یک کشته و 9 مصدوم در واژگونی 405 مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین از واژگونی پژو 405 حامل اتباع افغانستانی غیرمجاز در محور ماهان به باغین(حومه کرمان ) در ساعت 23:58 پنج شنبه شب خبر داد و افزود: در این حادثه یک نفر جان باخت و 9 نفر زخمی شدند که زخمی های این حادثه توسط نیروهای امدادی با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد زانتیا با درخت 3 کشته برجا گذاشت

برخورد زانتیا با درخت 3 کشته برجا گذاشت