مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 17:452020-12-05فرهنگي

ارشاد نسبت به توزیع عادلانه آگهی ها اقدام کند/ حل مشکلات رسانه ها را پیگیری می کنیم


استاندار همدا با تأکید بر اینکه اداره فرهنگ و ارشاد نسبت به توزیع عادلانه آگهی ها اقدام کنند و دستگاه ها و رسانه ها باید قانون را اجرا کنند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی عصر امروز در جمع اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب رسانه های استان اظهار کرد: رسانه های استان همدان از گذشته تا امروز دغدغه توسعه استان و خدمت به مردم را داشته و دارند و این یک فرصت خوب برای توسعه استان است.

وی گفت: خانه مطبوعات نهاد صنفی و قانونی و مورد حمایت مجموعه دولت است و انتظار داریم زمینه تعامل رسانه ها با دستگاه های اجرایی را فراهم آورند و در راستای ارتقای جایگاه رسانه ها تلاش کند.

استاندار همدان با بیان اینکه سند اطلاع رسانی استان به عنوان یک اقدام ابتکاری اولویت حوزه اطلاع رسانی استان است و برای همه مدیران لازم الاجراست ادامه داد: در زمانی که در جامعه با مشکل کرونا روبرو هستیم مدیران ارتباط با رسانه ها را بیشتر از گذشته داشته باشند و با تورهای خبری جامعه را از کارهای انجام شده مطلع کنند.

وی با تأکید بر اینکه اداره فرهنگ و ارشاد نسبت به توزیع عادلانه آگهی ها اقدام کنند و دستگاه ها و رسانه ها باید قانون را اجرا کنند گفت: با همکاری خانه مطبوعات، مشکلات رسانه ها را پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارشاد نسبت به توزیع عادلانه آگهی ها اقدام کند/ حل مشکلات رسانه ها را پیگیری می کنیم

ارشاد نسبت به توزیع عادلانه آگهی ها اقدام کند/ حل مشکلات رسانه ها را پیگیری می کنیم