مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 16:352020-12-05پزشكي

محدودیت ها کاهش نیافته اند


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی گفت: کاهش محدودیت نداریم، بلکه شکل محدودیت ها متفاوت تر شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی گفت: کاهش محدودیت نداریم، بلکه شکل محدودیت ها متفاوت تر شده است.

علیار راستگو، شنبه شب در گفت وگوی خبری با بیان این مطلب، اظهار کرد: اول آذر ماه سه شهرستان زرد، هشت شهرستان نارنجی و 10 شهرستان قرمز در آذربایجان شرقی داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه طی دو هفته گذشته با همکاری مردم، اصناف، اتحادیه ها و دستگاه ها و کمک به بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی، پنج شهرستان در وضعیت زرد و بقیه در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: محدودیتهای زرد و نارنجی در حال اعمال هستند و برای نارنجی ها محدودیت تردد خودرویی پابرجا بوده و ورود خودروهای بومی شهرهای نارنجی به سایر شهرها و ورورد پلاک غیربومی هم به مناطق نارنجی ممنوع است و هر کسی تخطی کند، 500 هزار تومان جریمه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی ستاد کرونا در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تردد شبانه در شهرستان تبریز از ساعت 9 شب الی چهار صبح ممنوع است.

وی در خاتمه تاکید کرد: وزارت بهداشت اسامی شهرستان ها را اعلام می کند و بر این اساس تصمیم گرفته می شود؛ هنر ما این است که وضعیت نارنجی را به زرز تبدیل کنیم، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ها کاهش نیافته اند

محدودیت ها کاهش نیافته اند