مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:102020-12-05حوادث

دستگیری سارقین سایت گوزن ها توسط مأمورین محیط زیست دنا


مأمورین محیط زیست دنا در حین گشت زنی در منتطقه آب سپاه، سارق ترانس برق سایت گوزن ها را در حین سرقت دستگیر وتحویل نیروی انتظامی دادند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،مأمورین محیط زیست دنا موفق به دستگیری سارق ترانس برق سایت گوزن آب سپاه تنگ پوتک شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس عصر روز پنجشنبه مأمورین حیات وحش دنا در حین گشت زنی در منطقه متوجه می شوند که ترانس برق منطقه آب سپاه تنگ پوتک مربوط به سایت گوزن ها توسط فردی در حال سرقت می باشد که در اقدامی به موقع فرد سارق را دستگیر و با هماهنگی دادستانی دنا فرد سارق به کلانتری انتقال داده شد.

دادستان دنا در گفت وگو با فارس گفت:کلیه سارقانی که به هر نحوی به اموال مردم و دولت دست درازی و تعدی می کنند بدانند که زیر ذره بین دستگاه قضایی هستند و دادستانی دنا شدیدترین برخورد را با آنها خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس این دومین بار طی دو هفته اخیر است که مأمورین محیط زیست دنا علاوه بر انجام وظیفه خود در قبال محیط زیست،در حفاظت از اموال مردم و دولت احساس مسئولیت می کنند و سارقان را در حین ارتکاب جرم دستگیر کرده که قابل تحسین است.

انتهای پیام/82009


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقین سایت گوزن ها توسط مأمورین محیط زیست دنا

دستگیری سارقین سایت گوزن ها توسط مأمورین محیط زیست دنا