مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:102020-12-05فرهنگي

برگزاری جشنواره فیلم فجر فعلا برای داوران / شانسی که امسال همه فیلم ها دارند


دبیر سی ونهمین جشنواره فیلم فجر نشست مجازی خود را برای تشریح چگونگی برگزاری این رویداد در حالی برگزار کرد که تاکید داشت به دلیل شیوع کرونا، گزینه فعلی دست اندرکاران قطعا نمایش فیلم ها فقط برای داوران این رویداد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارشنبه هفته گذشته پس از ماه ها گمانه زنی برای برگزار شدن یا نشدن جشنواره فیلم فجر در سال کرونا زده 99، سرانجام مدیران سازمان سینمایی به این تصمیم رسیدند که فراخوان جشنواره را به منظور برپایی در بهمن امسال منتشر کنند.

طباطبایی نژاد در ابتدای نشست مجازی اش با اشاره به اینکه دشواری های زیادی برای این جشنواره پیش رو بوده، درباره شیوه اجرا گفت: جشنواره در زمان مقرر در بهمن ماه (12 تا 22 بهمن) خواهد بود و در روز 22 بهمن برگزیده ها معرفی می شوند.

ساده ترین تصمیم، تعطیلی این رویداد بود او افزود: امسال ساده ترین تصمیم تعطیلی این رویداد بود، ولی نمی دانستیم بهترین تصمیم هم است یا خیر.

در نهایت جمع بندی پس از جلسه با اهالی سینما این شد که در مرحله اول برای رعایت سلامت همه، جشنواره را صرفا برای داوران در بخش های مختلف برگزار کنیم، اما اگر در روزهای پیش رو وضعیت سلامت در تهران رو به بهبودی برود اولین گزینه این است که آثار کاندیداهای هیات داوران را برای مخاطب که اول اهالی سینما و رسانه هستند، نمایش دهیم و بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فیلم فجر فعلا برای داوران / شانسی که امسال همه فیلم ها دارند

برگزاری جشنواره فیلم فجر فعلا برای داوران / شانسی که امسال همه فیلم ها دارند