مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-05بين الملل

توطئه سایبری تشکیلات بن سلمان برای حدف ولیعهد سابق عربستان


وکلای محمد بن نایف، ولیعهد و وزیر کشور سابق به زندان افتاده عربستان قربانی یک حمله مداوم و هماهنگ در شبکه های اجتماعی از داخل عربستان شده که ریسک به خطر انداختن امنیت شخصی او را به همراه دارد.

- وکلای محمد بن نایف، ولیعهد و وزیر کشور سابق به زندان افتاده عربستان قربانی یک حمله مداوم و هماهنگ در شبکه های اجتماعی از داخل عربستان شده که ریسک به خطر انداختن امنیت شخصی او را به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، وکلای محمد بن نایف در نامه ای به یوتیوب از این سایت خواستند تا یک ویدیو محتوی این ادعا که او مشغول دسیسه چینی برای سرنگون کردن محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بوده را حذف کند و این ویدیو در بردارنده ریسک تلافی و آسیب علیه او است.

یوتیوب هنوز در قبال این شکایت اقدام نکرده است.

از سوی دیگر بر اساس تحقیقات مشخص شده که جهش همزمان تعداد توییتها در آستانه انتخابات آمریکا محتوی این ادعا که محمد بن نایف بخشی از دسیسه دولت عمیق تحت رهبری دموکراتها برای بی ثبات کردن خاندان سلطنتی عربستان است، عمدتا از طریق باتهای اینترنتی اداره شده توسط حامیان بن سلمان هماهنگ شده بودند.

این دو تحول وضعیت خطرناک بن نایف 60 ساله را که نزدیک به دولت اوباما و جو بایدن معاون رییس جمهور سابق بوده را برجسته می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه سایبری تشکیلات بن سلمان برای حدف ولیعهد سابق عربستان

توطئه سایبری تشکیلات بن سلمان برای حدف ولیعهد سابق عربستان