مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-05سياسي

کرونا در نهاوند تحت کنترل است


شرایط بیماری کرونا در شهرستان تحت کنترل است اما وضعیت شکننده است و قطع زنجیره کرونا به رفتار و همکاری مردم بستگی دارد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوندگفت: شرایط بیماری کرونا در شهرستان تحت کنترل است اما وضعیت شکننده است و قطع زنجیره کرونا به رفتار و همکاری مردم بستگی دارد.

مراد ناصری شنبه 15 آذر در نشست اجرای طرح شهید سلیمانی در بخش خزل و شهر فیروزان نهاوند، اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر نهاوند علاوه بر مراکز شهری در بخش ها و روستاهای این شهرستان این طرح با شتاب مناسبی اجرا می شود.

وی از مشارکت 1300 نیروی انسانی در اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان خبر داد و یادآور شد: تمرکز طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه مرحله اصلی مراقبت، حمایت و نظارت بوده که در این راستا نقش قرارگاه زیستی با دبیری سپاه و نیروهای بسیج انکارناپذیر است.

وی شناسایی، بیماریابی، رهگیری بیماران و بهبود فرآیند درمان مبتلایان را از اهداف اجرای طرح غربالگری خانه به خانه سردار شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: در این طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در اجرای آن مراقبت از بیماران، حمایت از خانواده های آسیب پذیر و همچنین نظارت بر نحوه کنترل ویروس مورد توجه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در نهاوند تحت کنترل است

کرونا در نهاوند تحت کنترل است