مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:302020-12-05سياسي

تعلل راه و شهرسازی در ابلاغ طرح تفصیلی بیرجند


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به تعلل راه و شهرسازی در ابلاغ طرح تفصیلی بیرجند گفت: مسئولان از آماده شدن طرح در سال90 خبر دادند که متاسفانه هنوز ابلاغ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی اسفزار ظهر شنبه در حاشیه دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر بیرجند در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از اختصاص 70 درصد بودجه شهرداری بیرجند به منطقه شمال شهر، اظهارکرد: همه ما و شما باید قبول کنیم که بار اصلی انقلاب روی دوش مردم است و در واقع مردم پایه اصلی انقلاب هستند.

وی تاکید کرد: باید در ارائه خدمات، بیشتر روی قشر مستضعف که حضور ویژه ای هم در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشته اند، تمرکز شود.

وی با تشکر از گزارش های کمی که از فعالیت های انجام شده ارائه می شود، افزود: اما باید ببینیم خروجی این اقدامات برای مردم چه بوده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در انجام خدمات شهری، ضروری است که اولویت سنجی در امور رعایت شود.

وی گفت: متاسفانه یکی از معضلات مجلس یازدهم هم این بود که تا دو سه هفته قبل اولویت ها مشخص نبود.

خسروی اسفزار با تاکید بر افزایش برگزاری جلسات در شوراهای محلی و دیدن مشکلات مردم از نزدیک، بیان کرد: هر چه حضور شوراها در محلات و برگزاری جلسات بیشتر باشد، به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل راه و شهرسازی در ابلاغ طرح تفصیلی بیرجند

تعلل راه و شهرسازی در ابلاغ طرح تفصیلی بیرجند