مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-05حوادث

بازداشت جوان حیوان آزار در بوشهر


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از بازداشت جوان حیوان آزار خبر داد و گفت: متهم جهت انجام تحقیقات لازم در اختیار ضابطین قرار گرفت.

- علی حسن پور، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر خاطرنشان کرد: پس از اعلام گزارش اداره محیط زیست بوشهر علیه شخصی که در یکی از مناطق بوشهر اقدام به حیوان آزاری کرده بود و کلیپ آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، متهم در روز جاری پس از ارجاع موضوع به بازپرسی شعبه هفتم دادسرای عمومی بازداشت و جهت انجام تحقیقات لازم در اختیار ضابطین قرار گرفت.

طی ساعات گذشته، فیلم از یک حیوان آزاری بسیار دلخراش در فضای مجازی دست به دست می شود که افکار عمومی را به شدت مشوش کرده به گونه ای که کاربران مصرانه خواستار محاکمه عامل این حیوان آزاری هستند.

در این فیلم که در حوالی روستای چاهکوتاه در نزدیکی بوشهر ضبط شده است، فرد متخلف یک سگ ماده را تا گردن زیر خاک دفن کرده و مکررا با موتور از روی سر حیوان نگون بخت که از خاک بیرون مانده رد می شود.

زوزه های دلخراش این سگ هنگامی که چرخ موتور بارها روی سرش فشار داده می شود دل هر شنونده ای را به درد می آورد.

این حیوان آزاری بیمارگونه، اما به همین جا ختم نمی شود،فرد متخلف که ظاهرا جوانی 17 ساله از اهالی منطقه است علاوه بر آزار این ماده سگ، 5 توله این حیوان را زیر خاک زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت جوان حیوان آزار در بوشهر

بازداشت جوان حیوان آزار در بوشهر