مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-05اقتصادي

دوازدهمین اجلاس کمیسیون دولتی ازبکستان و هند برگزار شد


دوازدهمین اجلاس کمیسیون دولتی ازبکستان و هند در همکاری های اقتصادی، بازرگانی، علمی و فنی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، دوازدهمین اجلاس کمیسیون بین دولتی ازبکستان و هند در همکاری های اقتصادی، بازرگانی، علمی و فنی- صنعتی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

این اجلاس به ریاست لذیذ قدرت اف معاون وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و بیدیوت بیهاری سویین معاون وزیر تجارت و صنعت هند برگزار شد.

در این اجلاس چگونگی و چشم انداز تحکیم بیش از پیش همکاری های دوجانبه در زمینه های اقتصادی و بازرگانی، سرمایه گذاری، حمل و نقلی- لجستیکی و همچنین اقدامات در دست انجام دو کشور مبنی بر کاهش پیامدهای اقتصادی بحرانی جهانی ناشی از  کرونا بررسی شد.

طرفین با رضایت مندی از گسترش بیش از پیش همکاری های سرمایه گذاری و اقتصادی و بازرگانی تاکید کردند که در سال 2019 میلادی حجم سرمایه گذاری های هندی جذب شده 17 درصد و مبادلات بازرگانی 24 درصد افزایش یافته است.

  طرفین در این اجلاس ضمن تبادل نظر در مورد مسائل کلیدی، پایبندی خود را برای گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل در زمینه های بهداشتی، داروسازی، کشاورزی، انرژی، فناوری های اطلاع رسانی، صنایع سبک و همچنین بخش بانکی- مالی تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین اجلاس کمیسیون دولتی ازبکستان و هند برگزار شد

دوازدهمین اجلاس کمیسیون دولتی ازبکستان و هند برگزار شد