مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-05سياسي

فساد در پتروشیمی عسلویه از زبان نماینده/ اصلاح نشود، منتشر می کنم


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از فسادهای مختلف مدیران در مجتمع های پتروشیمی عسلویه اطلاعات کافی وجود دارد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی شامگاه جمعه در گفت وگوی تصویری در فضای مجازی با خبرنگاران با تسلیت شهادت محسن فخری زاده به دست تروریست ها و محکوم کردن این جنایت اظهار داشت: این شهید از دانشمندان هسته ای و دفاعی دارای کارنامه درخشانی است که باید بیشتر به جامعه معرفی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد قاطع با قاتلان شهید محسن فخری زاده خاطر نشان کرد: بدون شک قاتلان تاوان سختی پس می دهند و با قاطعیت با مسببان برخورد می شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت شهدای اصحاب رسانه در سقوط هواپیمای c- 130 ارتش گفت: در این حادثه شهید داریوش شاهینی از خبرنگاران استان بوشهر به شهادت رسید که یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته می شود.

رضایی با اشاره به تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این طرح با حضور مسئولان و کارشناسان و دانشمندان در صحن علنی مجلس با رای بالا تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد در پتروشیمی عسلویه از زبان نماینده/ اصلاح نشود، منتشر می کنم

فساد در پتروشیمی عسلویه از زبان نماینده/ اصلاح نشود، منتشر می کنم