مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-05ورزشي

استقلالی ها باید از پرسپولیس آسیایی حمایت کنند؟


وقتی عاقل ترها مثل نوجوان های دبیرستانی در شبکه های اجتماعی ستاره های کسب شده و نشده را توی حلق هم فرو می کنند، چطور می شود همدلی ورزشی را ترویج داد؟ - عصرایران؛ احسان محمدی- پرسپولیس چند روز دیگر برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر می رود تا به یک حسرت 28 ساله در فوتبال ایران خاتمه دهد.

آخرین باری که یک تیم ایرانی این جام را به خانه آورد سال 1371 بود که تیم پاس به رهبری فیروز کریمی موفق شد الشباب عربستان را با تک گل محسن گروسی شکست دهد.

گل زن آن بازی حالا 52 ساله است! در همه این سالها و با همه ادعاهایی که روی کاغذ و در بازی با آمار و رنکینگ آسیا داشته ایم که ما بهترین تیم قاره هستیم، هیچوقت نه لیگ قهرمانان آسیا را برده ایم، نه جام ملت ها را و نه به المپیک رفته ایم.

برای اینکه بهتر این حسرت را بررسی کنیم کافیست بدانیم که مهدی عبدی 7 سال بعد از فتح جام توسط پاس به دنیا آمد، علی شجاعی 6 سال بعد، بشار رسن 5 سال بعد، سعید آقایی و میلاد سرلک 4 سال بعد و سیامک نعمتی و محمدحسین کنعانی زادگان 3 سال بعد! یعنی بازیکنانی که در این فینال حاضر می شوند حتی هنگام فتح این جام روی کره زمین نبودند! تا این اندازه فوتبال ما در حسرت یک موفقیت آسیایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلالی ها باید از پرسپولیس آسیایی حمایت کنند؟

استقلالی ها باید از پرسپولیس آسیایی حمایت کنند؟