مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-05ورزشي

در دربی اصفهان به نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم


سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان یک باشگاه بدنه دار و بزرگی است که برای تیم های پایه خود در بخش بانوان برنامه ریزی خوبی دارد که این یک امتیاز در فوتبال بانوان است.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان یک باشگاه بدنه دار و بزرگی است که برای تیم های پایه خود در بخش بانوان برنامه ریزی خوبی دارد که این یک امتیاز در فوتبال بانوان است.

مهناز امیرشقاقی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازی روز گذشته تیمش در مقابل ذوب آهن در شهرآورد اصفهان که منجر به برتری 3 بر 2 تیمش شد، اظهار کرد: بازی خوبی بود.

انتظار وقت تلف کردن به این شکل را از سوی بازیکنان ذوب آهن نداشتیم، آن ها از دقایق اول بازی دست به وقت تلف کردن زدند که در مجموع با این کار بازی را حساس کردند و فکر می کنم بازی این قدر هم حساس نبود.

وی افزود: ما برای این بازی برنامه های مختلفی داشتیم و طبق برنامه کار کردیم، بازیکنانم در نیمه دوم با آرامش بازی کردند و به نتیجه ای که می خواستیم دست پیدا کردیم.

وی در خصوص انجام نشدن بازی سپاهان در هفته اول گفت: متاسفانه به دلیل انصراف دو تیم که فکر می کنم یکی از آنها به لیگ برگشته، در هفته اول بازی ما لغو شد و عدم برگزاری بازی هفته اول برای ما معضل بود، چرا که اولین بازی ما مصادف با دربی اصفهان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دربی اصفهان به نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم

در دربی اصفهان به نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم