مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-05حوادث

کشف 23.9 کیلوگرم مواد مخدر از کامیون حامل محصولات کشاورزی در اهر


فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف 23 کیلو و 900 گرم موادمخدر تریاک در کامیون حامل بادمجان و خیار در این شهرستان خبر داد و گفت: هفت نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ قدرت آقاپور ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در اهر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان اهر در عملیاتی غافلگیرانه محموله ترانزیت مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: این محموله مواد مخدر که از جنوب کشور در کامیون باری حامل خیار و بادمجان بارگیری شده بود مأموران پلیس موفق به کشف 23 کیلو و 900 گرم تریاک شدند.

وی تصریح کرد: مواد مخدر به طرز ماهرانه ای در بین بار بادمجان و خیار جاسازی شده بود که با کشف و ضبط آن؛ 7 نفر شامل 2 نفر راننده و 5 عوامل فرعی شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه تحویل مقامات قضایی شدند.

آقاپور با تأکید بر عزم جدی نیروی انتظامی شهرستان اهر در مبارزه با سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم تا سوداگران مرگ با حمل و توزیع مواد مخدر با جان مردم بازی کنند و هرچه در توان داشته باشیم برای خشکاندن ریشه عوامل توزیع کنندگان مواد مخدر می گذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 23.9 کیلوگرم مواد مخدر از کامیون حامل محصولات کشاورزی در اهر

کشف 23.9 کیلوگرم مواد مخدر از کامیون حامل محصولات کشاورزی در اهر