مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-05حوادث

دستگیری برداشت کنندگان غیرمجاز از کارت های بانکی در فارس


رییس پلیس فتا فارس از دستگیری 2 نفر که با استفاده از دستگاه اسکیمر و کپی عابربانک، مبلغ 4 میلیارد ریال از شهروندان به سرقت برده بودند، خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس پلیس فتا فارس از دستگیری 2 نفر که با استفاده از دستگاه "اسکیمر" و کپی عابربانک، مبلغ 4 میلیارد ریال از شهروندان به سرقت برده بودند، خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی با بیان اینکه کپی گرفتن از کارت بانکی افراد یکی از روش های برداشت غیرمجاز از حساب مردم است، گفت: متخلفان با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی کارت بانکی و برداشت غیرمجاز پول از حساب بانکی افراد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، سلیمانی با اشاره به مراجعه شماری از شهروندان به پلیس و طرح درخواست پیگیری برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شان، گفت: پلیس فتا طی یک بازه زمانی کوتاه با 50 پرونده شکایت در این خصوص مواجه بود که طی آن حدود 4 میلیارد ریال به شکل غیرمجاز از حساب بانکی افراد برداشت شده بود.

سلیمانی گفت: ماموران با بررسی های بیشتر متوجه شدند که متهمان با حضور در کارگاه ها و ادارات خصوصی به عنوان کارگر ساده مدتی مشغول به کار می شدند و به بهانه های مختلف اقدام به گرفتن کپی از کارت بانکی همکاران خود می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری برداشت کنندگان غیرمجاز از کارت های بانکی در فارس

دستگیری برداشت کنندگان غیرمجاز از کارت های بانکی در فارس